Logo   ekonomicka správa       home

kameny

Vlastníte byt ve společenství vlastníků?

Jste členem výboru nebo předsedou?

Stačí pár kliknutí a budete mít černé na bílém, jak je na tom vaše společenství vlastníků, pokud jde o plnění povinností stanovených zákonem.

Do koupě svého bytu jste nejspíš investovali několik miliónů, svou investici možná budete ještě několik let splácet... Tak, jak vlastníte spoluvlastnický podíl na společném majetku, máte také podíl na případných škodách. Pokud jde o zákonné povinnosti, mají společenství vlastníků konkrétní okruh povinností stanovených zákonem, které lze zkontrolovat z veřejně dostupných zdrojů a pokud je neplní, hrozí jim pokuty v řádu desítek tisíc korun.

Pokud jste členem výboru, ručíte za svá rozhodnutí a plnění povinností z titulu funkce dokonce celým svým majetkem. A neznalost zákona neomlouvá. Pokud se v účetních věcech moc nevyznáte a chcete mít jistotu, že své zákonné povinnosti máte v pořádku a pokuta vám nehrozí, objednejte si odborné posouzení plnění zákonných povinností. Vaši sousedé určitě ocení, když je touto formou ubezpečíte, že své zákonné povinnosti máte v pořádku.

Odborné posouzení plnění zákonných povinností se zpracovává výhradně z veřejně dostupných zdrojů, proto si ho může nechat zpracovat i člen společenství, který k žádným jiným dokladům nemá přístup, ale rád by měl jistotu, že je o dům dobře postaráno.

Pokud přesto ještě váháte, zda je tato služba vhodná pro vás, tak si odpovězte na následující otázku: "Není-li ve VAŠEM společenství v pořádku ani to málo, co ukládá zákon (a hrozí vám za to nemalá pokuta...), tak jak můžete věřit, že jsou v bezpečí vaše peníze uspořené na fondu oprav? Opravdu je o váš dům dobře postaráno?" Odborné posouzení vám dá jistotu. Jde totiž o vaše peníze a především - o váš domov.

Odborné posouzení plnění zákonných povinností společenství vlastníků

si objednejte ZDE

Zaregistrovat se   Přihlásit se